BIEŽĀK UZDOTIE JAUTĀJUMI
PIEGĀDE UN APMAKSA

PIEGĀDE

Pasūtījumi, kas veikti un apmaksāti darba dienās līdz pulksten 15:00, parasti tiks nosūtīti nākamajā darba dienā. Mēs paturam tiesības nosūtīt Jūsu pasūtījumu 5 darba dienu laikā (LIETOŠANAS NOTEIKUMI)

PIEGĀDES VEIDI UN MAKSA

Iegādātās preces tiek piegādātas izmantojot Omniva pakomātus. Piegādes izmaksas Latvijā - 3.00 EUR, Lietuvā un Igaunijā - 5.00 UER.

BEZMAKSAS PIEGĀDE

Latvijā - pasūtījumiem virs 50 EUR.

Lietuvā un Igaunijā  - pasūtījumiem virs 60 EUR.

PASŪTĪJUMU IZSEKOŠANA

Jūs saņemsiet visu piegādes informāciju savā e-pastā. Pasūtījumu var izsekot Omniva mājaslapā vai lietotnē.

PASŪTĪJUMU APMAKSA

Apmaksāt savu pasūtījumu Jūs varat tikai ar tiem māksājumu veidiem, kuri ir pieejamie interneta veikalā.

Apmaksa skaidrā naudā vai pēc saņemšanas nav iespejama.

ATLAIŽU KODI

Laiku pa laikam mēs varam nosūtīt atlaižu kodus personīgi Pircējam vai arī publicēt mājaslapā vai sociālajos tīklos. Ja Jums ir pieejams atlaižu kods, to jāievada pasūtījuma formā pirms apmaksas.

Atlaides pēc pieprasījuma netiek piemērotas.

IZMAIŅAS PASŪTĪJUMĀ UN ATGRIEŠANA

IZMAIŅAS PASŪTĪJUMĀ

Izmaiņas pasūtījumā ir iespējams veikt, kamēr tas nav iepākots un nodots piegādei. Sazinieties ar mums lai precizētu pasūtījuma statusu, rakstot uz [email protected], obligāti norādot pasītījuma numuru.

PASŪTĪJUMA ANULĒŠANA

Sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], norādot pasūtījuma numuru. 

Ja pasūtījums jau ir nodots piegādei, naudas atmaksu veiksim 10 darba dienu laikā no dienas kad pasūtījums atgriezīsies pie mums  (netiek atmaksātas piegādes maksa un bankas komisija, ja tāda ir).

KĀ ATTEIKTIES NO PRECES

Jums ir tiesības atteikties no preces 14 dienu laikā no tās saņēmšanas brīža.

Sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], norādot pasūtījuma numuru. Atgriešanas veidlapu nosūtīsim pēc pieprasījuma.

Vairāk informācijas LIETOŠANAS NOTEIKUMOS

NAUDAS ATMAKSA

Naudas atmaksa visos gadījumos tiek veikta uz to pašu bankas kontu, no kura bija apmaksāts pasūtījums.

PROBLĒMAS AR PRECI

JA SAŅĒMAT BOJĀTO PRECI

Ja prece tiek bojāta piegādes laikā, nekavējoties sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], obligāti norādot pasūtījuma numuru un pievienojot bildes.

LIETOŠANAS LAIKĀ KONSTATĒTS DEFEKTS

Ja esat parliecināts ka sekojat visām lietošanas un drošības instrukcijām (INSTRUKCIJAS), ka arī ievērojiet derīguma tērmiņus (ja tādi ir), bet tomēr pamanāt defektu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected]

E-pastā norādiet pasūtījuma numuru, aprakstiet problēmu un pievienojiet bildes.

JA SEŅĒMAT CITU PRECI

Gadījumā ja saņēmat citu preci, nevis to ko pasūtījat, nekavējoties sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], obligāti norādot pasūtījuma numuru un pievienojot bildes.

PRECES APMAIŅA

Ja prece vienkārši neiepatikās, to nevar apmainīt.

Mēs daram visu iespējamo lai pircējiem būtu pieejamas lietošanas un drošības pamacības ka arī skaidrs un saprotams preces apraksts, bet ja jums tomēr rodas jautajumi, droši sazinieties ar mums.

DĀVANU IESAIŅOJUMS UN PERSONALIZĀCIJA

PERSONALIZĀCIJA

Uz doto brīdi preču personalizācija nav iespējama

VAI IR IESPĒJAMS IEPĀKOT SŪTĪJUMU KA DĀVANU

Ikkatrs pasūtījums tiek iepākots ka dāvana.

Mūsu interneta veikalā piedāvājam ērto funkciju "Nosūtīt kā dāvanu"

VIETNES SATURA KOPĒŠANA UN PĀRPUBLICĒŠANA IR ATĻAUTA TIKAI PERSONĪGAI LIETOŠANAI